Cumu cambià un diaper per u zitellu

A maiò parte di a mamma è u papà anu bisognu di piglià a prima lezione hè cumu cambià un diaper per u so zitellu? I novi genitori passanu assai tempu à cambià i pannolini - i zitelli ponu aduprà 10 diapers à ghjornu o più! U cambiamentu di pannolini pò parè complicatu in prima. Ma cun un pocu di pratica, truverete chì mantene u vostru zitellu limpiu è seccu hè faciule.

cumu cambià un pannolu per u zitellu

Cambià un diaper: principià

 Prima di principià, avete bisognu di riunite uni pochi di pruvisti:
Un pannolino per bebè di prima qualità ad alta assorbenza
Funzioni (se aduprate pannolini di tela prepiegati)
Una salvietta umida ecologica (per i zitelli sensibili) o una bola di cuttuni è un cuntainer d'acqua calda
unguento per pannolini o vaselina (per prevenzione e cura delle eruzioni cutanee)
 un cuscinetti per u zitellu per mette sottu à u vostru zitellu

Passu 1: Pone u vostru zitellu nantu à a so spalle è sguassate u diaper utilizatu. Imbulighjate è appiccicate i nastri per sigillà u fasciu. Mettite u pannolino in u seccu di pannolini o lasciate da parte per scaccià dopu in a spazzatura. Prima di scaccià u pannolino in una spazzatura, hè megliu aduprà un saccu biodegradable per imballà, riduce l'odori.

cambià pannolino o pannolinocambia u pannolu di u zitellu

Passu 2: Aduprendu u pannu umitu, battellu di cuttuni, o salviette per i zitelli, pulizziate delicatamente u vostru zitellu da u fronte à u spinu (ùn sguassate mai da a volta à u fronte, soprattuttu nantu à e ragazze, o pudete sparghje battìri chì ponu causà infezioni urinarii) .Alzate delicatamente i gammi di u vostru zitellu da i cavichji per mette sottu. Ùn vi scurdate di i piegamenti in i cosci è i glutei. Quandu avete finitu di sguassate, asciugate u vostru zitellu cù un pannu pulitu è ​​​​applicà unguentu di pannolini.

cumu cambià un pannolu per u zitellu

Passu 3: Aprite u diaperu è trascinate sottu à u vostru zitellu mentre alzate delicatamente e gambe è i pedi di u vostru zitellu. A parte posteriore cù e strisce adesive deve esse circa à u livellu cù l'ombelico di u vostru zitellu.
Passu 4: Portate a parte frontale di u diaperu trà e gammi di u zitellu è nantu à u so ventre.
Passu 5: verificate u spaziu trà a gamba è u diaper leakguard, assicuratevi chì ùn ci hè micca arrughe, nè gap. Puderia usà u vostru dito per agganciare ligeramente u parafughe di pannolino per u zitellu.
Dopu un cambiamentu di diaper: sicurezza è lavà
Mai lascià un zitellu senza guardianu nantu à una tavola di cambiamentu. I zitelli ponu chjappà in seconde.
Una volta chì u vostru zitellu hè pulitu è ​​​​vestitu, mette in un locu sicuru, cum'è in un bouncer o culla o in u pianu. Allora sguassate u pannolu bruttu è lavate e mani.
Avete bisognu di cambià u diaper di u zitellu spessu. Hè utile avè un set pulitu prontu per l'usu mentre i pannolini sporchi sò in lavà.

Una volta avete queste basi, sarete un prufessore di pannolini in pocu tempu!

Tel:+86 1735 0035 603

E-mail: sales@newclears.com

 


Tempu di Postu: 15-Nov-2023