U principale fabricatore di pannolini abbanduneghja l'affari di i zitelli per fucalizza nantu à u mercatu di l'adulti

Sta decisione riflette chjaramente a tendenza di a pupulazione invechjata di u Giappone è a diminuzione di a natalità, chì hà fattu chì a dumanda di pannolini per adulti supere significativamente quella di u Giappone.pannolini usa e getta. A BBC hà dettu chì u numeru di neonati in Giappone in 2023 era 758,631, una diminuzione di 5,1% da l'annu precedente, stabilendu un novu minimu da u XIX seculu. In cunfrontu cù a natalità, chì hè solu in calata ma micca in crescita, a proporzione di a pupulazione anziana hè in continua crescita. Quasi 30% di a pupulazione di u paese hè più di 65 anni, è a proporzione di anziani di più di 80 anni supera u 10% per a prima volta in 2023. Questu mostra chì a pupulazione adulta hè A dumanda di diapers pare avè un mercatu più grande. potenziale cà i zitelli.

pannolini usa e getta

Prince Holdings hà ancu revelatu chì a so filiale "Prince Nepia" hà una produzzione annuale di 400 milioni di pannolini per i zitelli. In ogni casu, da a so pruduzzione massima di 700 milioni di pezzi in u 2001, hà cuntinuatu à calà annu dopu annu senza signali di ricuperazione. À u listessu tempu, u mercatu di pannolini per adulti in Giappone cuntinueghja à espansione, cù un valore di u mercatu stimatu chì supera i $ 2 miliardi (circa NT $ 64,02 miliardi). U Giappone hà a struttura di pupulazione più antica in u mondu. In fatti, fin'à u 2011, Unicharm, u più grande fabricatore di pannolini di u Giappone, hà revelatu publicamente chì u voluminu di vendita di i so prudutti di pannolini per adulti hà superatu quellu dipannolini per i zitelli.

Ancu s'è e linee di produzzione domestica in Giappone sò state fermate, cunziddi chì u mercatu hà sempre aspettatu a dumanda, Oji Holdings continuarà à pruduce prudutti di pannolini per i zitelli in Malesia è Indonesia.

Cù u tassu di natalità chì scende è l'anzianu di a pupulazione, a riduzzione tutale di a pupulazione hè diventata una crisa di sicurezza naziunale chì u Giappone, una putenza ecunomica, hà da affruntà direttamente. Ancu i successi guverni giapponesi anu vulsutu risolve questi prublemi è anu pruvatu à fà parechje riformi è sforzi, cumpresu l'aumentu di sussidi per i ghjovani coppie o parenti, o aghjunghjendu più cura di i zitelli è facilità di cura di i zitelli, ùn anu mai mostratu risultati eccezziunali. I sperti ricordanu à u guvernu giapponese chì ci sò parechje ragioni per a diminuzione di a natalità. Ùn hè micca solu una sola ragione, cum'è una diminuzione di i tassi di matrimoniu, più donne chì si uniscenu à u mercatu di u travagliu, o un aumentu di u costu di crià i zitelli. Per risolve cumplettamente u prublema, a ghjente deve esse veramente disposta. È ùn vi preoccupate.

In più di u Giappone, u tassu di fertilità in Hong Kong, Singapore, Taiwan è Corea di u Sudu hè ancu diminuitu annu dopu annu, cù a Corea di u Sud u più severu, ancu classificatu trà i "più bassi in u mondu". In quantu à a Cina continentale, ci sarà ancu un secondu annu di calata di a pupulazione in 2023. Ancu s'ellu u guvernu hà lanciatu una varietà di misure d'incentive per stimulà a taxa di natalità, l'impattu di a pulitica multi-annata di un zitellu, accumpagnata da fatturi ecunomichi. è una pupulazione anziana, anu fattu a Cina affruntà una crisa demugrafica. A causa di prublemi strutturali, a prossima generazione serà custretta à suppurtà parechje volte a pressione di supportu pesante in u futuru.

Per qualsiasi dumanda nantu à i prudutti Newclears, per piacè cuntattateci àemail sales@newclears.com,Whatsapp/Wechat Skype.+86 17350035603, Grazie.


Tempu di post: 20-Sep-2024